Cita-Cita saya ; Top 5

Ketika darjah satu, cikgu selalu bertanyakan apakah cita-cita anda ketika besar nanti. Kecik-kecik mana lah kita tahu kan so, main bedal aje lah menjawabnya.

Antara Cita-cita yang saya impikan ;

1. Doctor

House

2. Teacher

teachers_large

3. Engineer

j0399496

4. Policeman

policeman-control-bikinigirl-on-bike

5. Fireman

polls_Firemen_2730_812124_answer_2_xlarge

Tapi kesemua itu saya tidak dapat memenuhinya kerana ketika saya menjawab persoalan itu, saya ketika mentah dan remaja, so saya tidak berfikir panjang. Jadi pada hari ini. Alhamdulillah saya telah menjadi seorang ;

DSC01961

Menjadi Business owner dan memeggang jawatan Managing Director.

http://sconsite.webs.com/

Leave a Reply

