Limp Bizkit : Gold Cobra

First pengenalan saya kepada music antarabangsa! Thanks to Limp Bizkit sebab terlah lama mencuri minat sana dengan alunan music mereka. Darjah 6, itu lah pertama kali saya mendengar lagu LB sebelum saya meminati Metallica, Iron Maiden, Gun’n Roses, etc,. LB memang wajib saya dengar setiap hari sebab energetic music yang akan memberikan saya semangat kehidupan seharian saya.

Now, LB release Gold Cobra, Album Review 5 out of 5 stars! It’s a vitriolic, vicious, and vital exorcism of rage from rap metal’s dengan kesesuaian yang sememangnya lengkap! Mengingatkan saya kembali kepada zaman kecik dulu, dari segi dress up, M-words, F-words, taste and flavor, etc,.

Lagu dari album lama Rolin’, My Way, Behind Blue Eyes, sememangnya terbaik sepanjang zaman! suara Fred Durst memang lain dari yang lain, agak best dapat suara macam dia, suara yang agak sempoi dan relax! Album baru seumpama tiada perubahan dari segi kualiti dari album yang lama, kesemua lagu memang kena dengan taste saya! First lagu yang menarik minat saya adalah loser, dan seterusnya lagu Douche Bag (teringat cerita Greek), dan seterusnya keseluruhan album menarik minat saya!

Tracklist

1.Introbra
2.Bring It Back
3.Gold Cobra
4.Shark Attack
5.Get A Life
6.Shotgun
7.Douche Bag
8.Walking Away
9.Loser
10.Autotunage
11.90.2.10
12.Why Try
13.Killer In You
14.Back Porch
15.My Own Cobain
16.Angels

Leave a Reply

