Maya Irfan

Awal perkenalan kami berdua membuatkan aku sentiasa tergelak, kesunyian, kesedihan, dan segala-gala penyeksaan aku terhadap cinta hilang dengan hadirnya Maya Irfan. May 16, untuk pertama kalinya aku bersembang dengan dia. Dalam diam dia mencuri hatiku, lama kelamaan aku terasa rindu dan sayang pada dia.

Aku menganggap dia hanyalah insan biasa yang akan menemaniku untuk setiap langkah aku dalam dunia ni. Tetapi ternyata anggapan ku terhadap dia sedikit meleset kerana kesakitan dan penyeksaan yang dia alami sekarang ini.

Aku menerimanya disetiap sudut kehidupanku, kini aku hanya merindui dia dan sentiasa mengingatinya kerana dia hadir dalam hidup aku yang serba kekurangan. Aku mencintainya dengan sepenuh hati dan cuba untuk membahagiakan diri nya.

Leave a Reply

