Tom Morello : Union Town

Born in New York City on May 30, 1964, satu perbezaan antara saya dan dia dari segi umur! Tapi nak tahu tak? saya pernah menewaskan dia dalam permainan guitar! Saya korek hidung sambil memetik guitar saya! WOW! memang saya tidak menyangka saya dapat mengalahkan legend and the GOD of GUITARIST! Seingat sayalah kan, saya mengalahkan si mamat TOM MORELLO ni dalam tahun 2006 bila GUITAR HERO II popular at Malaysia! Memang betul, saya mengalahkan dia menerusi GAMES GUITAR HERO II! Si mamat ni bukannya power sangat pun, dalam games lah, tapi reality? the GOD of GUITARIST kot! Gila kentang apa saya nak kalah kan dia menerusi wave and beat dia! memang Amik tali gantung diri aje lah kalau nak main guitar ngan si mamat Tom Morello ni.

Album Union Town ni tak sesilap saya lah, sepatutnya di release kan awal tahun ni, tapi tak tahu kenapa Tom mengambil masa yang lama untuk keluar kan Union Town, may be producer dia or dia yang sengaja melambatkan album ni keluar, tapi pelik juga, sebab, ramai yang sudah mendownloadnya sedangkan yang original tak keluar lagi! terutamanya saya. YUP! saya sudah ada album ni pada bulan 2 lagi, tapi pelik juga, kenapa dia release 07/19/2011? NVM lah, bukan album saya pun. Apa-apa pun Union Town bukan 100% Tom Morello aje, sebab si mamat ni pun ada group lorh. Nightwatchman [Tom Morello]! Sama aje kot!

Before korang yang baru berjinak-jinak nak mendengar si mamat ni memainkan guitar dia, better korang tengok dulu movie yang berkaitan Tom Morello, contohnya movie Labor Day,Chevolution,Slacker Uprising,Berkeley, and Concert ngan member lama Tom Morello ; Rage Against the Machine: The Battle of Mexico City [DVD]. Hidup TOM MORELLO!


Tracklist Union Town
1.Union Town
2.Solidarity Forever
3.Which Side Are You On?
4.A Wall Against the Wind
5.16 Tons
6.This Land is Your Land
7.I Dreamed I Saw Joe Hill Last Night
8.Union Song [Live In Madison, WI] [Live]

Leave a Reply

