Vanessa Carlton : Rabbits On The Run

Vanessa Carlton! Lawak bila memikirkan artis ni! sebabnya, saya mendengar lagu Vanessa Carlton untuk pertama kali nya bila saya menonton White Chick! Kalau lah tak wujud cerita tu, sure, saya pun kurang agaknya mendengar Vanessa Carlton! Thanks to Hollywood! sebab menggunakan lagu ini sebagai OST seterusnya mengangkat lagi si Vanessa Carlton ni.

So, dalam filem White Chick korang semua tahu kan lagu apa? semestinya a thousand miles! Bukan lagunya yang lawak, tetapi Terry Crews yang menyanyikan lagu tersebut dengan gaya-gayanya sekali! membuatkan lagu ni lawak untuk didengar! WOW! terasa macam nak menontonnya kembali.

Saya tak nak membebal bla bla bla pasal White Chick ni. Yang sepatutnya saya membebal adalah album terbaru si Minah ni! Rabbits On The Run, apa maksud nya ek?? Rabbits mana yang tengah belari?? Setahu saya lah, Rabbits ni melompat! tapi tak tahu lah kalau Rabbits korang belari, aku sure korang pun mesti belari sama. Album Rabbits On The Run ni akan di release may be July 26 ni kot, tapi jangan marah! sebab saya sudah ada album ni lebih awal! thanks to GIVEWAYS Vanessa Carlton FANS! Love you korang lorh!

Track Album
1.Carousel
2.I Don’t Want To Be a Bride
3.London
4.Fairweather Friend
5.Hear the Bells
6.Dear California
7.Tall Tales For Spring
8.Get Good
9.The Marching Line
10.In the End

Leave a Reply

