GoFlex Satellite™

Tadi saya pergi ke My10 dekat Megamall Kuantan, and saya asking kat saleperson My10 about this product, “GoFlex Satellite™ Mobile Wireless Storage Expands the Media Capacity Without Wires or the Web” and then dia pandang saya dengan muka yang agak pelik, sebab before ni saya pernah tanya dia ada tak LED AOC, dia kata kat saya AOC tak pernah wujud pun tuk barang computer, and then saya pusing-pusing kat kedai dia saya jumpa keyboard AOC!

WTH! Tu ada product AOC kat kedai anda. Pelik betul dengan perkerja dia tu, SO, saya pergi kedai My10 tadi, and tanya pasa GoFlex Satellite (saya tanya dia, “abang, ada tak Seagate Wireless External” dia buat muka pending and diam!)

So saya pusing-pusing sendiri tengok kot-kot ada ke, so, memang tak sampai lagi GoFlex Satellite™ Mobile Wireless Storage Expands the Media Capacity Without Wires or the Web kat Kuantan ni.

Apa tu GoFlex Satellite™ Mobile Wireless Storage Expands the Media Capacity Without Wires or the Web? so mari kita review sama-sama.

Setahu saya, GoFlex Satellite™ Mobile Wireless Storage yang ada hanyalah 500GB untuk capacity dia, dengan support WiFi & USB 3.0 (ss usb).

GoFlex Satellite™ Mobile Wireless Storage ni was develop tuk kegunaan iPad, tapi sebenarnya tak semestinya iPad aje kan? Sebab dia Friendly User, and support untuk product iOS, Windows, and Linux juga! Dengan ketahanan battery sehingga 5jam, and masa stand-by sebanyak 20jam!

Stream media wirelessly!dengan GoFlex Satellite device dekat dengan anda,anda can stream all of your HD movies to your iPad—without tangled cords or cables. Dengan menggunakan 802.11 b/g/n Wi-Fi delivers dengan range of more than 30 feet! Cukup untuk satu rumah pakai, if anda duduk rumah sewa/hostel!

So, bagi anda yang duduk hostel atau rumah, make sure dapat kan device ni satu sebab senang nak tengok movie atau share file, tak payah nak cucuk-cucuk pendrive lagi, just wireless and stream aje dari bilik anda.

Leave a Reply

