Muay Thai ; Kuantan

Alamak, saya sudah terlambat untuk mengikuti perkembangan Muay Thai sekarang ni. Lucky me! sebab saya dapat menonton untuk perlawanan hari terakhir di Kuantan. Suasana sememangnya meriah dengan kehadiran orang dan Fighter dari seluruh pelusuk Malaysia untuk beradu tenaga di atas stage. Alunan lagu untuk membakar semangat Fighter membuatkan sifat dalaman saya turut naik sama untuk membelasah orang, tapi apa kan daya sebab saya nak pukul semut pun saya tak sampai hati.

Sememangnya entertainment di Pantai Timur lain dari yang lain, Muay Thai! Sebelum ni saya hanya menonton di youtube.com sahaja dan mendengar cerita orang tetapi hari ini rezeki untuk melihat sendiri didepan mata telah termakbul. Fighter yang beraksi malam tadi juga tidak kurangnya, semua hebat-hebat belaka boh! KAB KAB! Nāḷikā! Nāḷikā! memang tak senang duduk saya dibuatnya bila tengok mereka beraksi.

Tapi menghampakan saya adalah ; SAYA NAK TENGOK DARAH! tapi tak dapat tengok sebab fighter yang beraksi memang clean lah dia orang main. Saya Salut sama korang!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s