Sahabat

Sahabat lah peneman saya dikala kesunyian serta dikala saya sedih. Mereka lah tempat saya mengadu selain dari keluarga saya sendiri. Sahabat juga lah yang memberi semangat dikala saya berjauhan dengan keluarga serta kekasih saya. Sahabat, kenapa dirimu sentiasa membuatkan aku tersenyum? adakala membuatkan aku marah pada anda dan anda sekalian? Saya tidak mempunyai ramai kawan, tapi saya mempunyai ramai sahabat yang ada bersama saya ketika saya susah mahupun ketika saya senang.

22072011397

Adakala sahabat juga tidak memahami saya tetapi saya sentiasa mendengar dan ada bersama mereka jikalau mereka memerlukan saya. Rasa rindu pada mereka tetap ada jikalau saya berjauhan dengan mereka ini. Fiq, fik, adik, banat, miera, fid, zizan, ayie, alif, azlee, syaid, ali, zaki, zack, wan, nip, dan ramai lagi yang ada didalam hati ini. Percaya lah, saya amat benar mengingati kenangan serta kenakalan kita bersama. (Perh! macam gay pula!).

DSC00231

Kenapa saya beremosi hari ini? sebab seorang kawan saya tidak memahami saya. Kerana sahabat, saya menjaga hati mereka, walaupun kadangkala mereka terpaksa beralah dengan saya, tapi kalau tidak kerana anda dan anda, saya tak akan dapat melalui liku-liku kehidupan serta kepayahan yang mendatangkan pengalaman kepada saya.

DSCN1204

Akan saya kenang anda dan anda semua didalam hidup saya tidak kira di mana saya berada. Terima Kasih kerana memberikan saya satu pengalaman yang tidak berbelah bagi! Apa yang saya timba dan pelajari dari anda dan anda, tidak akan saya lupakan. Love for you pal!

IMG-20110724-00442

Percaya lah, saya menulis post ini dengan titisan air mata kerinduan pada anda dan anda semua,

Leave a Reply

