Seseorang masih tidak mengerti yang saya…

Agak terguris hati ini bila dia menyatakan yang saya tidak amik perduli tentang dia dan saya hanya mementingkan diri sendiri. Seseorang itu masih tidak mengerti lagi yang saya ;

  • Masih Lagi seorang PELAJAR walaupun saya sudah meningkat usianya..

150320101172

Ketahuilah, saya masih lagi belajar. Susah senang menjadi seorang pelajar mesti anda sudah ketahuinya. Tapi kepayahan saya lagi hebat dari anda.

 

 

 

 

 

 

 

  • Saya berhutang dengan orang banyak…

Loan-Shark

Saya terpaksa berhutang dengan orang sebab nak belajar. Saya minat belajar. Selagi saya hidup, saya akan terus belajar. Kerana belajar mengajar saya tentang kehidpuan.

 

 

 

 

 

 

  • Anda tidak tahu yang saya hanya makan sekali untuk 2 hari…

DSC00254

Terima Kashi kepada keluarga saya kerana setiap kali saya balik mereka hanya nak kan saya menjadi seorang yang gemok. Tapi bila saya tidak bersama mereka, MAKANAN lah benda yang terpaksa saya berkorban. Sebab tu, badan saya tetapi SLIM.

 

 

 

 

 

  • Duit dalam poket saya sekarang ni………. ZERO…….

malaysian-ringgit-300x221

Duit bukan lah kawan saya bahkan juga bukan peneman saya ketika saya susah dan tak makan apa-apa. Tetapi kenapa orang lain dapat memahami saya? Sebab tu lah, saya nak awak masuk dalam kehidpuan saya, tapi saya tak nampak yang awak boleh hidup susah bersama saya.

 

 

 

 

  • Saya tak makan lagi…… “Pals, susah-susah aje korang bawak makanan untuk aku”…

DSC01872

Kawan-kawan saya juga yang memahami saya, dia orang beri saya makan, bawak saya makan, sebak rasa dihati ini bila terkenangkan dia orang. Kalau dia orang tak ada, mungkin saya pun tak ada untuk menulis blog ini.

 

 

 

 

 

Hanya ini yang dapat saya luah kan kerana ketika saya menulis ini, air mata saya sudah pun memenuhi ruangan ini. Saya boleh menangis untuk anda sekiranya anda dapat memahami saya, saya boleh mati untuk anda sekiranya anda sudah pun memberi saya makan, saya akan berjuang bersama anda sekiranya anda sudah mengenggam tangan saya.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s