Kan best dapat barang raya yang……

Setiap kali musim perayaan kita mesti sibuk nak bershopping sakan, berbelanja sampai tak ingat dunia, yang melayu, cina, india, semua-semua lah sebuk berbelanja, barang pun banyak pilihan, dah beli ni, nak beli tu. Tapi musim perayaan kali ni saya tak nak banyak. Saya berharap yang saya ada duit lebih and beli ;

  • Yang ini memang 1st benda yang WAJIB…

Nike Air Yeezy Kanye West Light Charcoal

  • Nak yang ini juga sebab kawan saya marah saya tak de Collar T..
  • Moncler Fashion Men Black Short Sleeves T-shirt With Red Stripe
     
  • Yang ini pun boleh, Favorite Jeans, Boot Cut…

527™ Boot Cut Jeans

 

  • Lepas tu yang ini tak wajib but wajib but… tak wajib but wajib…

Mens Chrome Hearts Sunglass 71775

  • Yang ini wajib ada sebab nak drive jauh…

Monster Beats by Dr. Dre Studio High Definition Powered Isolatio White

  • Yang ini sebab nak letak barang-barang ‘lelaki’…

Mens Burberry 1:1 Tote 5162-1 Coffee

Tapi lepas tu memang tak makan lah saya 2-3 bulan sebab beli benda-benda macam ni. Tapi may be boleh!

P/S : Puasa pun belum start dah sibuk nak membeli barang raya, tah puasa penuh ke tak lah tahu ni, sama-sama kita nantikan.

Leave a Reply

