Benda yang saya memerlukan untuk bilik saya…

Bilik sememangnya sesuatu tempat yang kena kemas dan bersih sebab tempat itu lah kita berehat dari kepenatan diluar sana. So, saya ingat, saya perlu menambah beberapa barang untuk bilik saya.

Antaranya adalah ;

1. Scented-Candle

scented-candle

2. LCD

LCD 52

3. Book Shelf

Book Shelf

4. Mini Bar

mini bar facility

5. Plasma Air Conditioner

Plasma Air Conditioner

5 Benda yang saya sangat-sangat memerlukan untuk bilik saya setakat ini. Kena kumpul duit lah nampaknya.

Leave a Reply

