Top 10 Penari-Music yang saya suka.

Melihat gerakan dia orang membuatkan kaki saya bergerak sekali mengikut rentak alunan lagu serta gaya mereka yang seolah-olah ‘freedom’ bagi saya. So, saya senaraikan 10 artist yang memberi influence kepada saya serta gerakan dalam tarian saya.

10. Stefani Germanotta

Stefani Germanotta

9. Jon Heder

Jon Heder

8. Michael Jackson

Mickael Jackson

7. Usher

usher

6. Ciara

Ciara

5. Stefan Kendal Gordy

Stefan Kendal Gordy

4. Shakira Isabel Mebarak Ripoll

Shakira Isabel Mebarak Ripoll

3. Elvis Aaron Presley

Elvis Aaron Presley

2. Christopher Maurice

Christopher Maurice

1. Thomas Edward

Thomas Edward

Leave a Reply

