10 perkara saya tunggu awak..

Penantian sememangnya satu penyeksaan terhadap saya yang teramat menyayangi awak. Awak tidak berada disamping saya tetapi saya tetap menunggu awak tidak kira apa-apa pun yang terjadi kepada awak. Saya kata saya sayang, saya akan sayang sampai saya mati. Awak, apa agaknya awak buat tanpa saya yeah? Hidup saya kosong tanpa awak di sisi saya sepanjang awak disana. Saya harap yang awak pun sentiasa mengingati saya tidak kira apa-apa pun terjadi.

Saya akan tunggu awak untuk kita sama ;

1. Berjalan di Pantai Open-mouthed smile

beach

2. Saya suap awak, awak suap saya. Smile

i fed you

3. Pegang tangan awak tak lepas-lepas dah Smile with tongue out

I_Wanna_Hold_Your_Hand_by_riannon_x

4. Saya kejar awak, awak kejar saya Be right back

39gvvnr00wvx6oz

5. Tengok Movie Winking smile

mini theater pic

6. Shopping barang awak Rolling on the floor laughing

may027_f607d3a8ed

7. Karaoke dengan awak Flirt female

08022010812

8. Dancing dengan awak lah Left hugRight hug

2292386

9. Main masak-masak Laughing out loud

how-to-cook-for-her-video

10. Cium dahi awak Red heart

91869433

Leave a Reply

