Bulu Kaki Saya…

Kalau nak diceritakan agak memalukan, tapi apa-apa pun saya tetap nak bercerita! Saya mempunyai bulu kaki yang agak panjang, lebat dan.. lebat lah. Sebab tu saya tak pernah ada seluar short. Kalau main bola ker bersukan ker memang saya menggunakan seluar track yang panjang. tapi bila tengok kawan-kawan yang lain memakai seluar pendek! saya pun pakai, memang ada teringin nak pakai, tapi saya malu dengan bulu kaki saya. Apa kata orang?? Betul tak? So, saya ada buat research sikit pasal bulu kaki ni.

Tahu tak korang? Bulu kaki yang selalunya dibahagian betis lelaki sebenarnya mencerminkan sifat peribadi dan diri tuan empunya bulu tu. jadi sebelum saya bagi tahu tentang rahsia bulu kaki ni, terdapat lah 3 jenis bulu kaki ;

  • Berbulu kaki lebat
  • Bulu kaki sederhana
  • Bulu kaki nipis/amat jarang.

Saya mempunyai bulu kaki yang lebat! Malunya! So, sebab tu lah saya tidak memakan seluar pendek, sebab saya ada sifat malu yang ada lah sikit-sikit dalam diri ni.

Ok, ni adalah ciri-ciri untuk 3 kategori bulu kaki. Bagi lelaki aje lah kot, kalau perempuan tak tahu lah macam mana saya nak cakap, may be cuma terbalikkan aje lah. Ye ke?

 

  • Bulu Kaki Lebatkaki
    Lelaki jenis ini bisanya mempunyai bulu kaki yang lebat, jika kulitnya sawo matang(cokilat) bahagian kakinya akan nampak sedikit gelaplah kerana tumbuhnya bulu kaki yang macam hutan. Lelaki jenis ini cukup bijak, punya ketabahan diri, kreatif, tetapi sedikit panas baran. Lelaki jenis ini ringan tulang!, suka beraktiviti. Penyayang dan tulus pada cinta. Lelaki ini begitu hebat di ranjang! YEAH!(bisa perform 1 atau 2 hari sekali) Selalunya lelaki jenis ini sedikit manja dan teruja dengan perihal seks tau, mudah didampingi wanita, wanita juga mudah tertarik padanya, tetapi lelaki jenis ini masih di tahap setia bukan kaki curang punya orang!

 

  • Bulu Kaki Sederhana Lebat
    Rohaninya lelaki jenis ini punya persamaan dengan lelaki jenis A tadi. Segala yang dimiliki lelaki jenis A, di miliki lelaki jenis B tetapi dalam tahap yang sederhana iaitu separuh. Jika lelaki jenis A 100% setia, maka jenis B dikaji sebagai 50% setia, dan begitulah seterusnya.

 

  • Bulu Kaki Sedikit/Jarang/Tiada
    Lelaki jenis ini bisanya mempunyai bulu kaki yang nipis. Atau sesetengahnya tiada langsung. Lelaki jenis ini dilihat begitu keras dan cukup mementingkan diri sendiri lebih kurang sama macam perangai bapok ar! Dia juga bisa kerja kuat tetapi lebih mudah mahu besenang-senangan. Suka bermain cinta dan masih ada juga rasa nak setianya (Untuk 1/30 lah). Bergitu yakin pada diri dan selalu kata-katanya membesar diri. Lelaki jenis ini mahu dirinya kelihatan begitu utuh / poyo di sekelilingnya.

Bulu kaki pun jadi isu kot sekarang ni!

 

hairy-armpit (1)*Tetiba aje bulu ketiak pulak ni!Next post kot! Fingers crossed

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s