Kisah Manusia

Manusia, memang sukar untuk meramal setiap pergerakan serta perangai yang bermacam-macam ada dalam dunia ni. Ada yang suka, ada yang benci, ada yang gembira, ada yang tertawa, dan sebagainya. Tapi saya tertarik dengan permerhatian saya. Dimana, sejahat-jahat manusia yang saya jumpa macam ni rupanya, dan Sebaik-baik manusia, saya jumpa macam ni rupanya. Sukar untuk meramalkannya.

 

Sejahat-jahat manusia

1. Kita orang melayu, sejahat-jahat kita pun, tak pernah nak sentuh apatah lagi makan BABI!

PIG USDA

 

2. Kita orang Hormat pada agama – Buat jahat pun takut takut

0

 

Sebaik-baik manusia

1. No Comment

V pig

2. No Comment

Budak sekolah terlampau

*Nanti saya update post ni kot, sorry late, nak mandi.Fingers crossedMintak maaf kalau tersinggung Angel

Leave a Reply

