Formatting Desktop

Dengan masalah tersalah setup networking, saya mengambil keputusan untuk mengformat balik desktop saya! setelah sekian lama saya tidak menformatnya, tapi terpaksa juga mengformat desktop saya kerana tidak tahan dengan segala masalah. Tapi saya rugi dan agak sedikit menyesal! mana tak nya, sepandai-pandai saya pun, saya boleh terlupa sesuatu! Apa yang saya lupa ek?

1. Back Up File!

+Document!

+Cookies!

+Gambar2 saya!

Macam2 hal lah, dengan system yang terpaksa saya setup balik. After format windows! saya agak pending kerana saya terlupa akan apa yang telah saya buat. System, program, arghh, agak serabut. Segala-galanya hilang.

Dulu windows 7 Ultimate x32 bit, now pun sama juga windows nya, dan system-system nya semua terpaksa di ingatkan kembali. Nasib baik saya ingat dan terus menginstallnya.

Untuk permulaan software memang agak menyusahkan, tapi sedikit demi sedikit desktop kesayangan saya mula menjadi seperti dulu. Itu yang saya ingini.

Leave a Reply

